PageRank Checking Icon



Witaj. Jesteś
gościem na mojej stronie.
 
 
 
 
Ćwiczenia w ułożeniu na plecach

Pozycja wyjściowa ćwiczeń w ułożeniu na plecach.
 
Ćwiczenie wzmacniające skośne mięśnie brzucha.
Ręce ułożone na karku. Naprzemiennie - prawy łokieć sięga lewego kolana, a lewy łokieć, prawego kolana.
 
Rozciąganie mięśni kulszowo-goleniowych.
Ręce ułożone wzdłuż tułowia. Lewa noga zgięta w kolanie, prawą prostujemy unosząc do góry; stopa tej nogi zgięta maksymalnie grzbietowo. Wytrzymać kilka sekund. To samo wykonujemy dla strony przeciwnej, pamiętając, że druga noga musi być zgięta w kolanie.
 
Rozciąganie mięśni grzbietu i kulszowo-goleniowych.
Kończyna górna prawa wyciągnięta za głowę, a noga lewa maksymalnie prostowana, przy zgięciu grzbietowym stopy. Noga przeciwna zgięta w kolanie. Wytrzymać kilka sekund. Ćwiczenie wykonujemy naprzemiennie. 

Ćwiczenia w klęku podpartym
Pozycja wyjściowa klęk podparty.
 
Ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha
i pośladkowe.
Podparcie na lewej ręce
i prawej nodze. Równocześnie unosimy rękę prawą i nogę lewą napinając pośladki i starając się maksymalnie kończyny te wyprostować. Wytrzymać kilka sekund. To samo dla strony przeciwnej.
Ćwiczenia wzmacniające mięśnie skośne brzucha
z rozciąganiem mięśni grzbietu.
Plecy w pozycji „kociego
grzbietu". Naprzemiennie przyciągamy zgięte kolano do przeciwnej strony klatki
piersiowej.  

 
Rozciąganie mięśni grzbietu.
polega na wykonywaniu przysiadów naprzemiennie na jedną z pięt przy zachowaniu podparcia na kończynach górnymi (nie przesuwamy dłoni na materacu).
 
  
Ćwiczenia w ułożeniu na boku
 
Pozycja wyjściowa ułożenia „na boku".
 
Ćwiczenie wzmacniające mięśnie brzucha.
W ułożeniu tym staramy się zgięte kończyny maksymalnie zbliżyć kolanami do klatki piersiowej, pamiętając by kończyny były lekko uniesione nad materacem. Stopy maksymalnie zgięte podeszwowo.
Ćwiczenia wzmacniające mięśnie: brzucha, odwodzące biodra, pośladkowe.
Kończynę dolną odwodzimy maksymalnie prostując w  kolanie
i stopie.
 
 
 
 
 
 

Katalog stron  



Wspierane przez Hosting o12.pl
© 2007 - 2011 Created Piotr & Jerzy Ratajczak